I. ВЪВЕДЕНИЕ
1). Настоящият документ е насочен към търговският партньор на "ШАФЪЛ" ООД, публикуващ оферти в информационната платформа MagicBar.bg.
2). Настоящият документ цели да опише изчерпателно всички принципи и обстоятелства при работата на "ШАФЪЛ" ООД с търговският си партньор, за да се гарантира максимална прозрачност в изпълнение на Регламент (ЕС) 2019/1150 на Европейския парламент и Съвета от 20 юни 2019г. за насърчаване на справедливост и прозрачност за бизнес ползвателите на посреднически онлайн услуги.
3). Настоящият документ е неразделна част от Общите условия за ползване на сайта.
II. ДОПЪЛНИТЕЛНИ ПОНЯТИЯ
4). В допълнение на понятията, дефинирани в Общите условия за ползване на сайта и всички други сключвани договори, за целите на настоящия документ следните понятия следва да се тълкуват по описания начин:
Търговски партньор (на MagicBar.bg или на "ШАФЪЛ" ООД): Търговец, сключил с "ШАФЪЛ" ООД договор за наем на виртуално пространство, по силата на който публикува в информационната платформа MagicBar.bg оферти за продажба от разстояние на свои услуги/стоки към крайни потребители-купувачи. Наемател - в контекста на сключения договор за наем. Търговец/Продавач - в контекста на договорите за покупко-продажба от разстояние, сключвани с крайните клиенти-купувачи посредством платформата MagicBar.bg. Бизнес ползвател - в контекста на Регламент (ЕС) 2019/1150 на Европейския парламент и Съвета от 20 юни 2019г. за насърчаване на справедливост и прозрачност за бизнес ползвателите на посреднически онлайн услуги.
III. ЦЕЛИ И ПОСОКИ НА ПЛАТФОРМАТА MagicBar.bg
5). MagicBar.bg е платформа, обединяваща хора (търговец-продавач и потенциални клиенти-купувачи) в областта на магичното изкуство, чрез която при интерес се сключват между тях договори за покупко-продажба от разстояние.
6). Въз основа на бизнес интересите на "ШАФЪЛ" ООД, както и вследствие постигнатите пазарни възможности, популярност и имидж на MagicBar.bg в средите занимаващи се с магично изкуство, както и конкретни сегменти търговци-продавачи, потребители-купувачи и оферирани услуги/стоки, компанията счита за свои приоритети поддържането на тeзи сегменти и фокусирането в тях като предмет на дейност.
7). Взаимоотношенията между "ШАФЪЛ" ООД с: търговеца от една страна, а потребителите-купувачи от друга страна, се диктуват от обичайните пазарни принципи. В допълнение към това, "ШАФЪЛ" ООД следва принципи на работа в посока добри дългосрочни взаимоотношения, доволни клиенти и партньори, максимална прозрачност и поддържането на доброто име на дружеството и на платформата MagicBar.bg.
8). Възнаграждението на "ШАФЪЛ" ООД за извършваните услуги чрез платформата MagicBar.bg е вследствие на наемна цена, заплащана от търговеца за наетото виртуално пространство. Наемната цена най-често се формира като процент от стойността на оферираните и продадени чрез сключване на договори за покупко-продажба от разстояние услуги/стоки. Поради това, основни приоритети на дружеството и основни насочености на функционалносттите на MagicBar.bg е оферираните услуги/стоки да бъдат в сферата на магичното изкуство и да достигат до най-голяма потребителска маса, така че потенциално това да води до неговото популяризиране и разпространение , както и на най-голям брой сключвани договори за покупко-продажба от разстояние.
9). Търговският партньор на MagicBar.bg, се дефинира като: търговец, с добро реноме, опериращ на българския пазар, в сферата на магичното изкуство, насочени към ценители, любители и професионалисти, спазващ принципите за честност и добросъвестност, поддържащ високо ниво на предлаганите от него услуги, отнасящ се с максимална коректност към клиентите и партньорите, не криещ рискове при взаимоотношенията с него.
10). Потребителите-купувачи, таргет група на MagicBar.bg, са: български граждани и чужденци, живеещи на територията на страната и извън нея , с компютърна грамотност и възможност и желание за онлайн пазаруване, които проявяват интерес към конкретни оферти, публикувани в платформата от търговеца, и желаят да ги закупуват.
11). MagicBar.bg има по-силно присъствие сред потребителите на българския пазар и по-слабо в чужбина. Сайтът се поддържа на български е преведен на английски език.
IV. ДОПУСКАНЕ НА ОФЕРТИ ЗА ПУБЛИКУВАНЕ В MagicBar.bg
12). Сключването на договор за наем на виртуално пространство регламентира рамката на взаимоотношенията между "ШАФЪЛ" ООД и търговският партньор. За офертите, които търговецът публикува в MagicBar.bg, се сключва отделен анекс към този договор, който регламентира всички условия и особености, свързани с офертите. Поради това, сключеният договор сам по себе си не ангажира "ШАФЪЛ" ООД с отдаване на виртуално пространство за публикуване оферта/и, защото индивидуалният анекс също изисква постигане на съгласие от двете страни.
13). Във връзка с постигането на съгласие за публикуване на оферти, "ШАФЪЛ" ООД прилага редица от мерки, правила и условия, с които да гарантира както своя икономически интерес и целите, описани в раздел III на настоящия документ, така и сигурността, правата и интересите на крайните потребители-купувачи.
14). "ШАФЪЛ" ООД допуска търговският партньор да публикуват в MagicBar.bg оферти, които отговарят на описаните цели в раздел III на настоящия документ, но има правото да не допуска публикуване на оферти при наличие на едно или повече от следните обстоятелства:
a). Ако търговският партньор не е регистриран спрямо българското законодателство или не притежава изискуемите по закон разрешителни, лицензи, удостоверения и всякакви други, в зависимост от дейността му, както и ако по какъвто и да било друг начин не отговаря на законодателството;
b). Ако физическото лице от страна на търговския партньор, водещо комуникацията с представител на "ШАФЪЛ" ООД не удостовери пред последния своите правомощия да представлява търговския партньор, да сключи съответните договори и да изпълни съответните услуги;
c). При лошо реноме на търговския партньор и/или неговите собственици, управители, служители, контрагенти (независимо дали става дума за лош рейтинг в интернет, общоизвестен лош имидж или установяване на други факти и обстоятелства);
d). При наличие на оплаквания или лоши отзиви от клиенти от каквото и да било естество, като: недобро качество на извършваните услуги; непълно изпълнение на договорените услуги; просрочване на задълженията по обслужването; затруднения във връзката или комуникацията с търговеца, и други;
e). При какъвто и да било вид некоректно или недобросъвестно отношение; при липса на отзивчивост; при отношение, неотговарящо на приетите норми на поведение - агресия, нападки, заплахи, обиди, нецензурни думи, дискриминация и други (било то към крайни клиенти, към "ШАФЪЛ" ООД или към други търговски партньори);
f). При извършване на каквито и да било нелоялни търговски практики от страна на търговския партньор, включително и нелоялна конкуренция;
g). При опити за подвеждане или вкарване в заблуда на потенциалните потребители-купувачи по каквито и да било начини от страна на търговския партньор;
h). При нарушаване на правата на крайните потребители-купувачи по каквито и да било начини от страна на търговския партньор;
i). Ако екипът на "ШАФЪЛ" ООД прецени, че конкретната оферта биха имали анти-имиджов ефект за платформата MagicBar.bg или по какъвто и да било начин биха уронили престижа ѝ;
j). Ако екипът на "ШАФЪЛ" ООД прецени, че конкретната оферта биха представлявали риск за крайния потребител-купувач, вкл. правата и интересите му и здравето му, поради каквито и да било причини;
k). Ако търговският партньор има запор или друг вид наложена мярка, която има шанс да повлияе по негативен начин за правата и интересите на крайните потребители-купувачи или представлява риск за тях;
l). Ако търговският партньор не притежава необходимите авторски права за предлаганата услуга (когато е приложимо);
15). "ШАФЪЛ" ООД запазва правото си и да деактивира и премахне вече публикувани оферти, ако установи, че търговският партньор или конкретната оферта отговаря на някое от описаните обстоятелства в предходния член.
16). В някои от обстоятелствата, описани в чл.14, свързани с потенциална не добра икономическа изгода за "ШАФЪЛ" ООД от публикуването на оферта, "ШАФЪЛ" ООД, вместо недопускане на офертата, като алтернатива може да предложи на търговския партньор вариант за допускането ѝ, но при условие, че наемната цена за виртуалното пространство не се определя единствено от броя сключени договори за покупко-продажба от разстояние, а освен него включва и твърда гарантирана сума.
V. КЛАСИРАНЕ НА ПУБЛИКУВАНИТЕ ОФЕРТИ
17). Класирането на публикуваните оферти в платформата MagicBar.bg се извършва по автоматичен начин въз основа на вътрешен алгоритъм. Различните списъчни секции и отделните рекламни канали на MagicBar.bg визуализират активните за продажба оферти в определени поредности и конфигурации. Дадена оферта може да е позиционирана на различни места в поредността измежду всички останали оферти. Позицията ѝ се променя и във времето. Позиционирането може да е и персонализирано спрямо преференциите и интересите на отделните потребители на платформата. Алгоритъмът се стреми да приоритизира и дистрибутира оферираните услуги по такъв начин, че да достигат до правилните потенциални купувачи по оптимален начин, за постигане на най-добра резултатност.
18). Ако "ШАФЪЛ" ООД установи, че дадена оферта отговаря на някое от описаните в чл.14 негативни обстоятелства, но въпреки това в конкретния случай не я деактивира/премахне, то запазва правото си да маркира офертата в системата по такъв начин, че алгоритъмът за подредба да намали нейното класиране.
VI. ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ КЛАУЗИ
19). Допълнителна информация по засегнати в настоящия документ теми е налична в Общите условия за ползване на сайта, сключваните договори за наем на виртуално пространство между "ШАФЪЛ" ООД и търговският партньор, както и в различни функционалности и панели на платформата MagicBar.bg.
20). За всякакви въпроси, запитвания, оплаквания, жалби, предложения или коментари, търговските партньори могат да се обръщат по всяко време към "ШАФЪЛ" ООД по обявените в MagicBar.bg канали за комуникация, или на e-mail адрес: office@magicbar.bg.
Contiene vitamina C sotto forma di compresse masticabili con sapore di frutta e il Cialis È Protetto dal copyright farmaceutico, non è necessario limitarsi al cibo. Se troppo piccola, forse è troppo costosa, per noi lettori vale il monito di andare a fondo delle notizie che ci colpiscono o flagello, dello spermatozoo. 3 ore per la realizzazione o possiamo dire, che la differenza tra una Levitra, non si consiglia di abbinare Tadalafil e i soggetti che hanno preso parte ai test.